Premiär

Jaha, då har vi nu (matte och jag) premiärtävlat på en officiell agilitytävling. Vi var i Köping förra helgen och vi var så duktiga, både matte och jag. Matte var stolt och glad över att hon kom ihåg banan och inte trasslade in sig i något hinder (för ni ska veta att hjärnsläpp, snubbla på mig och krocka hinder det är matte bra på). Och jag var stolt över att jag gjorde två godkända lopp. En 9:e plats på hopp och en 7:e plats och rosett i agility med 1 rivning. I första loppet fick jag tidsfel för jag var bara tvungen att och nosa av första hindret. Det var någon som som hade ramlat på det och det var minsann inte bara jag som tyckte att det luktade spännande - ni skulle sett min grabbkompis Rolle.....Matte sa att jag måste lära mig hantera sådana saker, fattar inte nå vad hon menar med det....

Kommentarer
Postat av: Carin o Vilda

Ett jättestort Grattis, du är ju jätteduktig!!!Mattar förstår inte det där att man måste kolla vad som hänt tidigare, det är faktiskt inte bara att springa rakt förbi. I alla fall är vi jättestolta över er, riktigt bra gjort.

2012-08-19 @ 22:38:26
Postat av: Brorsan Ture

Stort Grattis syrran! Här blir det minsann inga pinnar. Det enda jag får är ett jäkla litet plaströr som sticker ut ur mitt ena bakben. Bara för ett ynka litet sår. Fanns det inga mygg att jag i fjällen. Farsan, Kalle alltså, är en jäkel på att jaga harkrankar, vad det heter på svenska vet jag inte, men de har väldigt långa ben. Han säger att det är kul.

2012-08-23 @ 22:35:56
URL: http://www.pophams.dinstudio.se
Postat av: Chili

Haha Ture - såg inga Harkrankar men däremot andra långbenta djur. Renar hette de och de fick man inte jaga....

2012-10-07 @ 21:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0