Ny kompis

Det här är Casper. Jag har träffat honom när han var ett litet skräp o inte vet jag om han var så himla kul då. Nu har han vuxit till sig och med lite fostran av MIG så kommer han att bli en kul kille, snygg är han ju redan. Han var o hälsa på och vi drog några terrierrace innan jag fick börja tala om honom att inte gå för nära matte o sådant. Sedan att jag la beslag på hans matte, det ska han inte bry sig om tycker jag.....Och förresten, I DAG (torsdag) HAR MATTE ÄNTLIGEN HITTAT KYCKLINFILÉN FRÅN LÖRDAGENS GRILLPARTY.....eller egentligen var det väl jag som hittade den - man behövde inte ha speciellt bra näsa för att hitta den kan jag upplysa om.

Kommentarer
Postat av: Freja och Asta

Din matte verkar tappa bort din mat både här och där. Du får säga åt henne på skarpen att inte slarva sådär:-)Kul med en ny kompis, ni är väldigt lika.

2012-08-03 @ 08:25:29
URL: http://asta-airedaleterrier.blogspot.se/
Postat av: Therese

Hahhaha, men fy :P

2012-09-19 @ 20:23:02
URL: http://majfluga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0