Rally

Nu var det ett tag sedan. Här har det varit hektiskt ska ni veta. En av lillmattarna har gift sig. Vilket ståhej...Nu fick ju inte jag vara med på festen utan var hemma hos Tellus men jag fick i alla fall vara med och duka till festen. Det var en jättestor lokal som hade massor med stora rum så man kunde springa omkring jättemycket.
I dag har jag o matte tävlat i rallylydnad. Vi skulle egentligen träna lite agility men när vi kom dit var det rallytävling på klubben och då fick matte något flögg och anmälde oss till tävlingen. Jag var jätteduktig sa de snälla domarna så nu är vi fast i rallyträsket också. Matte gick raka vägen och anmälde oss till en nybörjarkurs i rally. Det kommer nog att bli kul, bara matte har lärt sig vad skyltarna betyder.

Kommentarer
Postat av: Carin o Vilda

Va skoj du har haft. Här tränar vi också rallylydnad och agility. Jag är jätteduktig, det är bara matte som ska lära sig alla skyltar så hon kan tala om för mig vad jag ska göra. Fick jättemycket beröm sist. Agility är jätteroligt och jag har blivit väldigt modig. Igår var jag uppe på vippbrädan flera gånger, lite läskig men jag klarar den. Platta tunneln är lätt som en plätt för att inte tala om att hoppa hinder. Vi får väl ta en match i sommar för jag tar med mig Spex och så kommer vi till Säter.

2011-05-19 @ 15:23:17
Postat av: Mor /svärmor Doris

Åh vad modig du är - platta tunneln är ju så läskig. Vippbrädan är läskig den med men om matte håller i den är den OK. Roligast är A-hindret - man ser så himla bra däruppifrån så jag brukar stanna där uppe och se mig omkring en stund. Fattar inte att matte har så bråttom att få ner mig därifrån. Vad kul det ska bli i sommar när ni kommer allihopa, hela pophamsgänget.

2011-05-20 @ 21:52:53
Postat av: Chili

Blev lite fel däruppe - ska vara Chili som skickat mailet

2011-05-20 @ 21:54:01
Postat av: Anonym

2011-05-26 @ 09:15:27
URL: http://pophams.dinstudio.se
Postat av: Anonym

Du verkar lära dig allt med rallyfart!!

Vi på Pophams kennel tycker att du är så duktig!



Kramar från din Gotlandsfamilj!

2011-05-26 @ 09:17:25
URL: http://pophams.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0