Rallyblött

Nu har matte fått för sig att vi ska träna rallylydnad. Det är faktiskt himla kul. Vi är ett helt gäng med hundar som busar o tränar. I dag var det däremot inget vidare - det regnade som bara den o matte ville att jag skulle sitta ner hela tiden. Sitt själv du tänkte jag och satte faktiskt ner en liten bestämd tass. Här sitts minsann ingenting i blötan sa jag bestämt o kikade på matte i regnet. Som tur var så fattade hon att jag inte vill bli blöt i baken så jag fick träna i carporten. Där var det åtminstone torrt.  





i

Kommentarer
Postat av: Carin o Vilda

Det där med rallylydnad är riktigt roligt, men det är ett himla påfund att man ska sitta när det är blött ute. Jag ser ju hur mycket kläder din matte har på sig och ändå tänker hon nog inte sitta på marken. Stå på dig och håll dig i carporten.

Hälsningar Vilda

2011-04-03 @ 16:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0