Åh dessa ungdomar

Det här är Timmy. Hann är min nya Kromiskompis. Gissa om jag får hjälpa hans matte och uppfostra honom när vi träffas. Sist han var här så var jag tvungen att ta i på skarpen - så så på skarpen att han studsade ut i ett vattenfyllt dike och fick simma i land. Jaja - lite taskigt kanske men han är i alla fall inte rädd för vatten och simma kunde han. Även om han är busig - och det är ju unga killar så är han himla kul. Han kan springa jättefort och han låter mig bestämma, det gillar jag.

Säger jag att bollen är min så är den min och nåde den som försöker ta den.
Han är en riktig sötnos även om han är lite busig, men han växer väl till sig.

Kommentarer
Postat av: Emma, Bru & Spex

Å vad söööt Spexets brorsa är! Chili också såklart! De verkar dessutom uppföra sig rätt lika, förutom det där med vattnet förstås... Spex skulle hellre dö än att ens gå över en vattendroppe.



Spexet funderar på om han kanske skulle slå sig samman med herr Timmy och sätta Pophamssyrrorna på plats, lättare att ha nåt att säga till om när man är två...

2011-04-11 @ 22:45:15
Postat av: Carin o Vilda

Tycker nog att han både utseendemässigt och i sättet påminner om en som jag känner. Får också hålla på att uppfostra Spex, tyvärr så har han blivit lite tuffare mot mig och lyder inte alltid utan att protestera, och det gör han högt. Tror inte att brorsorna skulle ha så mycket att säga till om mot systrarna Popham.

2011-04-13 @ 19:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0