Campingliv

Jag har varit på semester. Husse, Matte o jag har varit på campingsemester och sovit i tält. Spännande var det ska ni veta. Massor med människor som sprang omkring på "våran" gård, hundar som skällde, bollar och cycklar. Det hände något hela tiden. Matte sa att jag var jätteduktig, betedde mig som en riktig campinghund sa hon. Hon fattar nog inte att jag var dödstrött av allt o alla som jag skulle ha koll på så när det var dags o sova så var jag ganska nöjd med det och kröp tacksamt in i tältet.
Bus med HusseDags o sova - gissa om jag var trött
Jag har faktiskt badat ända upp till maghåren - och då ska ni veta att maghåren är ganska korta.
Goooos, klia o sola magen - skönt
Ute på promenadäventyr

Nnu är vi hemma igen. Husse ska börja jobba o matte har fått för sig att jag ska bada mer än bara till maghåren - jaja vi får väl se......




Kommentarer
Postat av: Vilda o Carin

Vilket äventyr du har varit på. Jag hade nog skällt konstant på allt runtomkring, så du var verkligen jätteduktig.

Förstår att du är i ganska djupt med de långa benen och korta maghåret, men så småningom ska du se hur roligt det är att plaska och simma.

2010-07-11 @ 19:29:42
Postat av: Olle & Nilla

Visst är det kul med campingliv?

Och din matte och husse behövde ju inte vara mörkrädda när du var med som vakthund!!!!!



Mamma Kola, Pappa Kalle, brorsan Ture och Kex.

2010-07-11 @ 20:22:28
URL: http://www.nogg.se/kromfohrlander
Postat av: Olle & Nilla

Vi glömde att säga att matte och husse har köpt en liten badpool som dom ligger och plaskar i när det är varmt! (Alltså hela dagarna, typ!)

De säger att den bara är för tvåbentingar! Typiskt!



Kola, Kalle, Ture & Kex!

2010-07-11 @ 20:28:18
URL: http://www.nogg.se/kromfohrlander

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0