Duktig - bäst




Jaha - då har vi då varit på vår tredje lektion på valpkursen. Hon är för duktig våran tjej, jag går därifrån med stolta steg och en studsande Chili. Vår lilla praktvalp börjar nu kunna en hel del bra saker förutom de bus som hon undan för undan kommer på själv. Nu ligger hon helt utslagen i soffan, trött både i kroppen och huvudet. Ett bra avslut på dagen efter morgonens drabbning då hon fick för sig att det skulle vara roligare att leka "kom och ta mig om du kan" än att åka till jobbet. Vad blev konsekvensen?? Jo jag blev svettig, irriterad och kom till jobbet betydligt senare än jag borde.


Kommentarer
Postat av: Olle & Nilla

Välkommen i klubben!!!

Ture gör precis som Chili!

Han går inte ifrån oss men när du ska fånga in honom så kommer du inte närmre än 1 dm!!!!!

Jättekul när man har bråttom!!!

Men bit ihop, det går över!(Förhoppningsvis)!!!!!!

2009-11-16 @ 22:58:15
URL: http://www.nogg.se/kromfohrlander
Postat av: Therese

Hahaha, mamma, du är Chilis bitch. ;P <3

2009-11-17 @ 19:03:28
URL: http://majfluga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0