Puhh, en intensiv helg till ände

Jaha, det´vá det. Fort gick det o jobbigt var det. Jag måste börja med att gratta alla Pophammare. Vi har varit så duktiga. Vi har nämligen varit på Kromisträff/rasspecial. Jösses vad Kromisar vi var, hela Säter var nerlusat med Kromisar. Ja det är nog på tiden att de lär sig vad en riktig hund är. På lördagen hade vi agilitytävligar. Jag var med. Gick jättebra för mig om jag får säga det själv men matte klantade sig inte bara en gång utan två så vi blev diskade båda gångerna. Jaja, bättre lycka nästa gång. Tur att Vilda var med och satte Pophams på agilitykartan. När det sedan var dags för "skojagility" gick det bättre. Nu spelade det ingen roll hur mycket matte eller klantade sig - tog jag bara ett hinder så fick man ju poäng. Kul grej tycker jag, hur som helst - JAG VANN
På söndagen var det dags för utställning. Jag o syrran Vilda sopade banan med brudarna. Vi knep både 1:a och 2:a plats bland alla tikar. Vi är bara så söta tyckte dommaren. Syrran och jag är ju inte världens bästa kompisar men när det gäller tävlingar så lär ju familjen hålla ihop.

Så här bra gick det för mig i alla fall BIM och två påsar hundmat.

Och så här trött var jag när jag kom hem...


Kommentarer
Postat av: Emma, Spex & Bru

Hann inte gratulera för BIMet, superkul! Hälsa fina lilla Chili från oss :)

2011-07-17 @ 21:40:23
Postat av: Carin o Vilda

JätteGrattis till ditt BIM och naturligtvis Agilityn. Det är inte för inte som vi härstammar från "stjärnkullen", självklart vackrast bland alla kromisar. P.S. vi höll på dig och tyckte nog att du var värd en BIS!!!

2011-07-18 @ 14:30:01
Postat av: Doris o Chili

Grattis själv - ja det är inte för inte vi har fått namn efter stjärnorna. Emma,Spex Bru, tack. Vilda o Karin - grattis själv till agilityplaceringen. I morse fick husse väcka mig när klockan var 11.30. Åhh vad skönt det var med sovmorgon. Ha det gott, hoppas vi ses snart igen.

2011-07-18 @ 21:46:48
URL: http://kromfohrlandernchili.blogg.se/
Postat av: Ann-Britt

Grattis, duktig ni är och snygga. Skulle åka men hade redan avverkat 190 mil så det fick vara. Får se vart det blir nästa år så kanske vi kommer. Vi får väl träffas på agility tävlingar framöver. Ha det gott i sommar./ Ann-Britt.

2011-07-19 @ 20:46:39
URL: http://www.ambran-ambran.blogspot.com/
Postat av: Nilla & Olle

Jättegrattis till dig Chili!

Du var så duktig på agilityn, lite missar kan väl alla göra! Och du var sååå snygg på utställningen!



Pophamsfamiljen på Gotland

2011-07-21 @ 08:52:29
URL: http://pophams.dinstudio.se
Postat av: Carin & Vilda

Jag tror att om du och jag får träffas vid ett lite lugnare tillfälle kommer vi säkert att kunna vara vänner. Klart man blir lite upprörd när man står mitt emot en kopia av sig själv!!! Skulle inte du löpa framåt hösten? Matte säger att jag inte får löpa förrän i oktober. Vi får väl se!!!

2011-07-22 @ 16:07:29
URL: http://kromfohrlandernvilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0