Nu är du här, oj vad jag har längtat.

Måndag den 4 maj 2015, kl. 22.00 kom du då äntligen hem. Hemresan gick bra enligt mig. Visst var du ledsen när vi åkte, men efter några km somnade du och sov sedan hela vägen till Hedemora. Jag tro du somnade med tryggheten i nosen. Din "mormor" Tuija hade skickat med en filt, full med go och trygg doft.
Puss matte, nu är jag redo!
Väl hemma i Hedemora kikade du först lite blygt upp bakom filten, men det tog inte lång stund innan du med med små steg och låååång kropp började utforska ditt nya hem. Du åt, vi lekte och sedan kröp du ihop i bädden och somnade. Du sov sedan hela natten, tätt, tätt intill mig.

Kommentarer
Postat av: Carlo

"hämtardagen" minns jag som det var igår, en verkligt vattenfall av känslor!

Svar: Ja, verkligen en känslostorm. ett vattenfall, ja exakt
None None

2015-05-10 @ 14:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0