Tuff helg..

Vi har varit på kurs. Min kompis Timmy, hans matte och så min matte naturligtvis. Mattarna skulle lära sig sådant som vi egentligen redan vet....vad vi hundar säger till varandra. Vad tror ni jag säger till Timmy????  Japp, rätt. Jag säger "skärp dej Timmy och eftersom Timmy är en klok hund så lyssnar han på mig.
Så här bra kompisar är vi nu - bästa Timmy och jag. 
Min matte gillar att fika ska ni veta och eftersom Timmy bor på landet så passade det naturligtvis med lite social träning när vi ändå var i Uppsala.  Och som jag sa så gillar matte att fika - så finfika i Uppsala blev det

Kommentarer
Postat av: Carin o Vilda

Vad kul att få gå på kurs tillsammans med sin kompis. Spex o jag skulle också kunna gå på kurs ihop, men egentligen räcker det med att jag lär honom det han inte kan. Hoppas era mattar har lärt sig massor med bra saker på kursen.

2012-10-08 @ 09:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0