Flocken växer

För två veckor sedan kom min ena lillmatte hem med en egen valp. Jag vet inte vad rasen heter men den såg ut som en människovalp och den kunde inte leka. Gissa om den var tråkig. Det enda positiva med den var när det brakade i brallan, då lukta hon i alla fall gott, annar var den då inte mycke att ha tycker jag. Nu säger matte att vi ska bli kompisar när den blir större, men jag vet inte jag...vad gör man med en sådan??? I helgen har vi i alla fall varit i Orsa och åkt skidor, där fanns det snö så att jag kunde pulsa och gräva. Åhh vad roligt det var. Människovalpen var också med och hon var väl rätt OK nu tycker jag även om hon är i tråkigaste laget i mitt tycke. Äter sover o piper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0