Fjällenhelg

Vi har varit till fjällen, husse, matte och jag. Matte skulle plocka hjortron och jag skulle jaga Lämmel precis som förra året - trodde jag i alla fall. I år fanns det inte en enda liten Lämmel, snacka om att jag kände mig lurad på jakten men jag hade kul i alla fall. Här sitter jag snällt och väntar på min korv. Normalt gillar inte jag korv men som ni alla vet så smakar ju allt mycket godare när man är ute på picknick.
Att springa och hålla rätt på människoflocken på fjället är ingen lek ska ni veta. De är helt oförmögna att hålla ihop så snacka om att man blir trött.

Kommentarer
Postat av: Freja och Asta

Åh fjällmys! Inga lämmlar, vilka lymmlar!

2012-08-22 @ 21:26:24
URL: http://asta-airedaleterrier.blogspot.se/
Postat av: Therese

Men alltså mamma, jag måste fråga varför du har en bild på mig i pappiljotter som profilbild hahaha?

Svar: ??????
None None

2012-09-19 @ 20:24:09
URL: http://majfluga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0