Kompisar

Äntligen är jag pigg o frisk igen och det är vi glada för både matte och jag. Så fort doktorn hade opererat mig, redan dagen efter så ville jag leka med min kompis Bullen. I höst har jag fått flera nya kompisar, det är kul. De är jättestora allihopa så ibland måste jag ta i på skarpen så att de hör och ser att jag finns. En anna rolig sak är att Matte har tagit med mig på personsök. Haha - matte trodde inte att jag skulle gå fram till folk jag inte känner men tji fick hon. Skulle jag tveka på att springa fram till levande godismaskiner i skogen - ALDRIG.
Världens bästa brorsa Tellus och jag
Mina personsökkompisar, en Flat, en St.Bernhard, en Golden, en Mastiff och lilla jag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0