Vintertider är hårda tider

Hej allihopa. Kex, Vilda, Nisse, mamma, pappa o alla andra. Jag skulle behöva lite hjälp med skogsarbetet här i Hedemora. Häromdagen blåste det rejält så nu ligger det pinnar o kvistar överallt. Våra promenader är ingen lek ska ni veta, det är ett enda långt arbetspass. Slit o släpp med att få alla pinnar o grenar där de ska ligga. Och inte nog med det - så ska ju matte försöka hjälpa till. Hon kastar dem hur som helst där de ABSOLUT inte ska ligga så jag får ju jobba dubbelt upp. Så lystring hela gänget - skogskromisar sökes....



Kommentarer
Postat av: Vilda

Förstår vilket jobb du har. Jag kommer gärna och bara matte skulle kunna släppa iväg mig. Är JÄTTEDUKTIG

2011-01-16 @ 11:11:42
Postat av: Vilda

Visst är jag JÄTTEDUKTIG, men tänk om matte kunde vara lika duktig och inte slå med fingrarna på fel tangenter så mitt brev åker iväg utan att vara färdigt. JÄTTEDUKTIG på att plocka pinnar skulle det vara. Finns det sen några snygga grabbar där kommer jag ännu hellre.

2011-01-16 @ 11:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0