Vinteragility

Nu har jag varit iväg på träningstävling i Norberg. Tre lopp, två diskningar och en tredjeplats. Matte sa att jag var jätteduktig - och det var jag faktiskt. Har ni provat att klättra upp på det där A-hindret?? Jag tycker det är roligast att stå där uppe och titta. Har ni tänkt på vad långt man ser ochatt ingen kommer åt en när man står där uppe. I lördags när vi var i Norberg kom jag på det. Jag ville inte gå ner. Jag stog där uppe och tittade på alla hundar o människor som stog runt banan. Likaså så stog jag och tittade på dommaren - hon såg så liten ut när hon stog där nere och tittade upp på mig. Matte höll på som bara den för att få ner mig hon ropade och tjoade som bara den och hon såg bra liten ut hon med. Jaja, tänkte jag. Jag kommer när jag tittat klart - och det gjorde jag. Det var då vi blev trea - vi fick lite tidsfel, men det var det värt tycker jag, för upp dit kommer man bara en gång på varje lopp.
Här kommer några härliga sommarbilder som Maria Wilhelmsson tagit


Kommentarer
Postat av: Carin o Vilda

Vad duktig du har varit. Matte säger att vi är nog släkt,du och jag, stannade också på A-hindret, älskar att springa upp på det och man har ju som sagt väldigt bra utsikt däruppifrån. Matte hälsar Maria har tagit otroligt fina bilder på dig./Vilda

2011-12-19 @ 09:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0