GOD JUL

Ja, då börjar det åter lacka mot jul och matte kommer dragandes med kameran igen. "Nu ska vi göra julkort" säger hon. Inte nog med att hon får för sig att jag ska posera, jag ska ha en löjlig tomtedräkt på mig också och ska stå bredvid en skäggig gubbe som bara ramlar så fort man kommer åt honom lite. Matte sa att i år hade hon köpt en rejäl dräkt eftersom hon gåt bet på tomteluva de senaste två åren. Jag har nämligen lyckats ruska av luvan innan hon hann knäppa kort. I år blev jag dock besegrad. Matte hade köpt en tomtedräkt med ärmar i och hur jag än grejade så satt den kvar, men se luvan, den bara vägrade jag så ett halvt poäng till mig i alla fall. 

GOD JUL ALLIHOPA ÖNSKAR HUSSE, MATTE, och JAGJa helt nöjd är jag inte.......
Ni ska veta att här hade matte tur, luvan satt inte på många sekunder

Kommentarer
Postat av: Carin o Vilda

Matte säger att du är jättesöt i dina tomtekläder. Själv slipper jag nog, matte har gett upp tror jag, får väl hitta nåt gammalt kort sen förra året. Vi får se hur tomten här mår efter jul (3 hundar och en Alfred).

Tycker du är klok som inte ligger på rallylydnaden, det gör inte jag heller. Sist när vi hade avslutning och det var blött ute bad matte om en matta där man skulle ligga. Vi fick inte heller det och därför blev det en massa fel på "fel utfört moment". I somras när vi skulle tävla på Lidingö och det ösregnade halva dan bestämde matte att vi inte skulle åka dit för det hade inte varit en chans att jag skulle lägga mig ner.

En riktigt GOD JUL och ett Gott Nytt År till dig och hela din familj önskar vi här/Vilda

2011-12-19 @ 09:31:00
Postat av: Ann-Britt

God Jul och Gott Nytt År på er. Hoppas vi syns nästa år på någon agility tävling. /Ann-Britt och vovvarna.

2011-12-22 @ 20:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0