Piggelin igen

Äntligen piggelin igen. Matte fick ta mig till doktorn på sjukhuset i alla fall - inget vidare må jag säga. De var väl egentligen snälla men fyyy då när syster stack in en pinne i stjärten, då blev jag hal som en ål sa matte. Sedan klämde doktorn på magen och det var inte heller så kul. Hon skrämde matte ordentligt för hon sa att hon tyckte hon kände något i min mage. Matte bleknade ordentligt må jag säga. Som tur var så hade de en kamera på sjukhuset och då såg dom att i magen fanns minsann ingentin, inte ens lite mat. Jag fick åka hem igen med lite mediciner och världens godaste burkmat - tur som en tok och i dag är jag hur pigg som helst.

Kommentarer
Postat av: Carin o Vilda

Vad skönt att du är pigg igen. Man brukar bli det efter besök på sjukhuset. Verkar som vi är väldigt lika t.o.m. med våra magar. Har också haft en jättekort släng av "magproblem", gick över snabbt den här gången, lite dietmat (fisk o ris) som är jättegott. Ät nu upp din medicin o dietmat ska du se att det ordnar sig.

Kram

Vilda

2010-03-10 @ 09:28:05
Postat av: Olle & Nilla

Du är en liten tuffing du Chili!

Jätteskönt att du repat dig så fort!

Du tog väl med husse till doktorn?



Ha det bra och hälsa familjen.



Nilla & Olle & Gänget.



2010-03-11 @ 22:49:16
URL: http://www.nogg.se/kromfohrlander

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0