Snygg men busig

Jag vill härmed tacka ALLA Kromisar och deras hussar o mattar för en trevlig men tröttsam dag. Så här trött var jag när jag kom hem. Matte trodde jag var "medvetslös" och det var jag faktiskt nästan. Ja utställning var det som var orsaken till "medvetslösheten. Snygg var jag sa dommaren på ett konstigt språk, ända tills hon blev sur på matte för att hon inte fattade vad dommaren sa. Spelar ingen roll sa matte, öronen skötte sig och jag är snyggast i alla fall säger hon. Sedan impade jag på matte genom att vara lös utan att smita medan hon hjälpte Olle o Nilla att plockaihop tältet - då sa hon att jag är bäst...Hon gillar mig mycket min matte.


Kommentarer
Postat av: Carin o Vilda

Självklart tycker din matte att du är vackrast, bäst och duktigast vad än domaren hittar på att säga och det är ju sanningen. Det där att vara "medvetslös" inträffade hos Vilda o Brutus också, sa inte ett pip på hela vägen hem.

Alla ni kromisar var jätteduktiga och skötte er utmärkt i Avesta.

2010-06-18 @ 10:37:24
Postat av: Olle & Nilla

Vi tyckte att du Chili och dina syskon Vilda och Tellus var jätteduktiga på utställningen!

Det var jättekul att träffa tre valpar på en gång!



Kramar från två stolta uppfödare!!!

2010-06-18 @ 18:24:42
URL: http://www.nogg.se/kromfohrlander

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0