Badkruka!!!

Huu, matte har varit till sjön med mig. Snacka om mycke vatten. Inte nog med det, hon klev rätt ut i sjön och trodde jag skulle följa efter.
Vilken toka - nä ni, där går ändå gränsen för följsamheten. Jag satt ner alla fyra tassarna och lade in om en skarp protest.

Vem tror ni gick segrande ur den här kampen?????Japp, rätt gissat, oavgjort. Jag blev blöt om tassarna och matte blev blöt på magen.

En till liten stilstudie, torrtassad. I morgon  
gör vi ett nytt försök säger matte. Huuuu, fast egentligen var det rätt skönt att bli lite nerkyld - bara man sluppit bli blöt...

Kommentarer
Postat av: Carin o Vilda

Chili, man måste vänja sig. Jätteblött o läskigt i början men det går bättre o bättre, men man mååste förstås ha en pinne att springa efter. Lycka till för det är skönt att blöta sig när det är varmt ute.

2010-07-06 @ 11:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0