GOD JUL PÅ ER ALLIHOPA

Jaha, då fick matte för sig att hon skulle klä ut mig till tomte igen. Ni kommer väl ihåg hur det gick förra året???
                                                 Om inte så ser ni att det var jag som vann -tadaa.
  Ja inte hade då jag för avsikt att bryta segersviten i år heller. Snacka om att hon fick kämpa - mycket godis fick jag så ni ska veta att jag höll ut länge. I år hade hon fått för sig att jag skulle ha en tomte sittandes bredvid mig "lite gulligt" som hon sa. Ja pyttsan - vaddå "gulligt", tomten han fick sig en rejäl omgång ska ni veta. Husse han ålade omkring som den värsta papparazzi på golvet medan matte kämpade tappert med luva - blöt tomte och GODIS i massor.
Jaja, jag lät na hållas så God Jul på er alla.
                                                                                                     Jag gav i alla fall inte upp utan kamp

Kommentarer
Postat av: Olle & Nilla

Du är såååå söt Chili!

Ha en riktigt God Jul ni också!



Nilla & Olle & Gänget + 9 Huliganer

2010-12-21 @ 21:50:30
URL: http://www.nogg.se/kromfohrlander
Postat av: Carin o Vilda

Det är rätta takter Chili. Mattar o hussar hittar på så mycket dumt. Det där med tomteluva totalvägrar jag och det tror jag matte har fattat.

Ha en riktigt Good Jul, med förhoppningsvis en del godsaker under granen.



Vilda

2010-12-22 @ 15:02:57
Postat av: Ann-Britt

God Jul och Gott Nytt År på er.

2010-12-23 @ 20:45:46
URL: http://www.ambran-ambran.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0