JULFOTOGRAFERING

Jaha, då var det då dags att planera för de årliga julkorten. Jag hittade en liten "hundtomteluva" och fick den smarta idén att göra korten själv i år. Vad kan väl vara sötare än en Chili som tomte tänkte dotter och jag. Sagt och gjort, jag slog till och köpte luvan. Just då kändes det som en himla bra idé. Här har jag presenterat luvan för Chili medan husse förevigar detta och redan här visar hon mycket tydligt vad hon tycker om idén.

Matte är inte poppis - syns det???


Ska jag verkligen se ut så här??????????????


Detta är kort nummer 27 eller nåt och det har gått åt massor med kassler. Detta är verkligen inte Chilis grej vilket hon tydligt har visat.


Slutresultat - en triumferande Chili.  Jag är envis men Chili är uthålligare, jag fick ge mig.  Hon har i alla fall luvan på sig.................God Jul allihopa


Aldrig mera tomte tror jag att detta betyder - luvan ska "mördas", ingen nåd


Kommentarer
Postat av: Olle & Nilla

Hej!

Vi skrattade så vi tjöt när vi läste på bloggen!

Vi har tänkt oss något liknande men vi får väl limma fast luvorna!!!!!!!

Chili är sååå sööööt!!

2009-12-02 @ 22:50:44
URL: http://www.nogg.se/kromfohrlander
Postat av: Carin o Vilda

Har tänkt tanken, men ned stor tvekan. Nu är jag övertygad om att nån luva är nog ingen idé att vi ens försöker med. Prövade med röd rosett runt halsen, Vilda lyckades slita upp den omedelbart och triumferande springa runt med ett rött sidenband.

P.S Vilda tycker Chili är söt med luvan som en "fluga"

2009-12-03 @ 09:46:25
Postat av: kerstin

Hej Doris..

Blev så nyfiken så jag var tvungen att titta in på direkten..

Men chili blev ju jättesöt, men jag förstår chili..

Kanske blev hon rädd att hon måste vara en liten tomte som ska springa runt till alla hus och hem på självaste Julafton..

Kram Kerstin

2009-12-06 @ 19:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0