Examina



Ännu en helg till ända - redan har tredje advent passerat. Var tar tiden vägen?? I helgen har Chili fått en ny kompis, en dam vid namn Velvet av rasen AmStaff. Hon är snabb den lilla räkan, fröken Velvet hängde inte med i svängarna utan fick ta till några små "fula" trick för att få hejd på Chili. Jaja - roligt hade de i alla fall. På söndan "Luciadagen" var älsklingsbrorsan Tellus här. Tre timmar oavbruten brottning/dragkamp/rally såväl inne som ute knäckte de båda syskonen så kvällen blev tämligen lugn.
I dag har vi då haft examen, med fika, present, "prov" och DIPLOM. Vad sägs om det?? När vi kör in på gårdsplanen vid Romme så börjar Chili snurra och pipa, hon är så lycklig när vi kommer dit så Mats och Mari - i januari kommer vi igen.


SnyggTellus x 2



Skam den som ger sig tänkte jag. Tillsammans med dotter gjordes ett försök "operation tomteluva på Chili" igen. Detta är det "finaste" kortet - vem fick ge sig????????


Kommentarer
Postat av: Olle & Nilla

Grattis till examen!!!



Önskar de stolta uppfödarna.

2009-12-14 @ 22:40:01
URL: http://www.nogg.se/kromfohrlander
Postat av: Principessa :)

Hej sötnos :D skulle du kunna göra mig väärldens tjänst och bli medlem på http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=4103 ? :D det är helt gratis! jag behöver nämligen bara värva 2 till för att få mitt presentkort! Med min länk får du 50 gratis poäng =)



Gör du det så är du BÄST och jag addar dig som vän på direkten du blir medlem så får du ett poäng :D

2009-12-14 @ 22:58:15
Postat av: Carin & Vilda

Grattis till examen, vi är helt övertygade om att du var bäst!

2009-12-15 @ 09:35:31
Postat av: Lotta Ulegård

Grattis Söta lilla Chili

och God Jul på dig och din husse, matte och småmattar

Kram Lotta

2009-12-19 @ 09:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0