I paradiset, och första natten i husbilen

                                   Ålning/hasning, typ livräddning på tunn is, fram till spegelbilden
 
Jag har varit i paradiset. Jajamänsan, det har jag. Matte kallade det för skogen, men jag kallar det paradiset. Ojojoj, vilket ställe. Massor med med spring- och krypaunderställen, kottar, pinnar, ja hur mycket grejor som helst. Vatten fanns där också, Det var både lite spännande och värt att prova. Kallt och blött var det, så jag väntar nog med att prova det ordentligt tills det blir varmare. Om man ålade sig fram till vattenkanten så såg man en till kromisvalp, men den försvannhela tiden, lekte liksom "titttut". Nu är vi hemma och jag är trött, gissa om jag är trött. Nu villl jag bara sova.
 
Försiiiiiktigt fram och kolla på det blöta    Samla ved     
       
Blöt och lycklig      
Många svansbilder och halva hundar blev det!!!!!      Däckade efter
                                                                                                                                   ett par underbara dagar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0