Ångest och beslut, men nu har vi fixat det. En riktig PAINKILLER

Får Jag presentera syskonen Kromipaws Judas Priest sex veckor gamla, och där speciellt, Kromipaws Painkiller "DIXI". Den 18 april blev det vi två. Jag visste det inte när jag åkte till er. Trodde något annat. Men väl där, i valphagen gav du mig den där blicken, en kort sekund men den borrade sig rakt in i hjärtat. TACK för den blicken Dixi, den betydde mycket för mig. Du fick mig att känna mig utvald.
Att välja valp är inte lätt, det vet ni alla. Ångesten blir ännu värre när man har förmånen att ur en kull, där ALLA valpar är lika ljuvliga, trygga, sociala och pigga "tvingas" att välja bara en. Ett angenämt läge, men ack så svårt. Och det allra svåraste är nog att välja "bort"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0