Igång igen

Nu är jag igång igen. Har inför Beach 2012 fastat några veckor efter mitt senaste löp. Gissa om jag är slank nu. Nåja, nu kan man ju inte fasta hur länge som helst + att det inte var så kul när matte tvingade mig att äta någon slags välling - bläää. Varje dag sprutade hon det där äcklet i munnen på mig och jag var tvungen att svälja....Ja hur som helst, nu har matte köpt något rött pulver som är helt OK att äta.
I går var vi i Säter och tävlade matte och jag. Gissa om det var långt och gott gräs på planen. Jag tog mig några rejäla mumsbitar till mattes förtvivlan. Jaja, nu ska hon faktiskt vara glad för att jag äter - hon är så himla kinkig ibland. 78 poäng skrapade vi ihop och på protokollet stog det faktiskt att gräset var gott. Till och med domaren fattade det..... På fotot här uppe så har jag precis tagit en rejäl mumsbit och jag tror bestämt att det fastnat ett strå mellan tänderna

Kommentarer
Postat av: Asta

Bra att du ser till att matten din serverar lite a la carte käk! Matte ska ta med vårt favvokäk till dig imorgon, kanske tycker du det är godare än gräset!

Postat av: Carin o Vilda

Vilda håller på att börja sin bantningskur nu. Äter ibland men inte så mycket, matte krusar på alla sätt och vis. Tycker du var jätteduktig som fick 78 poäng, när de var så fräcka att de la en bana där det fanns så mycket att äta. I februari var matte iväg med mig och tävlade i ett ridhus, gissa om det fanns mycket godsaker där.

2012-05-25 @ 15:00:36
Postat av: Chili

Asta, vad tror du matte gjorde...GLÖMDE naturligtvis gomaten som din matte hade med sig - typiskt henne.

Vilda, jaaaa, i ridhus finns det ju massor med godis, att våra mattar inte fattar det. Jag har också varit i ridhuset o tränat, då var jag tvungen och bajsa hela natten. Matte sa att "jag fick skylla mig själv", men det var det värt.

2012-05-25 @ 19:18:34
Postat av: Olle

Kul att ni kommer!! Ska bli jättekul att träffa er igen. Har skrattat mycket åt din blogg syrran. Du är mycket underhållande. Hälsningar Ture med familj.

2012-06-19 @ 23:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0