Kromisträff

Jaha, då har årets Kromisträff gått av stapeln.. Matte strulade naturligtvis till det som vanligt så vi kom inte iväg förrän på lördag eftermiddag så jag fick inte försvara min titel i agilityskojtävlingen. Nåja, matte packade in mig och en massa saker ibilen och sedan bar det med buller och bång iväg till Vårgårda - 80 mil t.o.r vilket jag klarade med bravur enligt matte. På kvällen grillades det. Matte grillade kyckling och sparade 1 filé som jag skulle få på söndagen. Hon la den i en burk på något bra ställe, den biten har hon inte hittat än....... Gissa om det var många Kromisar där, träffade flera stycken. På söndan var det utställning. Här uppe ser ni min Pophamshusse och om ni tittar riktigt noga så ser ni benen på min brorsa Ture som jag nog tyckte behövde fostras lite så jag försökte minsann sätta honom lite på plats.
Här är han, hela Ture. Visst är han stilig
Och så har vi syrran. Vilda. Vi kanske inte är världens bästa kompisar och det kanske beror på att vi är så lika. Hon gillar inte heller korv, är morgontrött och gillar Lidl:s godispinnar. Matte säger att Vilda och jag är lika som två blåbär. Men hallo matte...vi är ju systrar.
Den här killen var rätt kul, det är Vildas plastbrorsa Spex.

Kommentarer
Postat av: Ann-Britt

Ni ser ut att ha haft det trevligt av alla bilder och berättelser. Själv var jag i Gagnef Floda och tävlade synd att det var precis när ni inte var hemma annars hade vi kanske träffats på tävlingsbanan. Var till Kristina Snibb på middag på fredag och hade sällskap av dem under helgen.Kristinas Chippen och min Buster är helbröder.Ha det gott och kanske vi möts på någon tävling./Ann-Britt.

2012-08-02 @ 16:24:22
URL: http://www.ambran-ambran.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0