Argbigga

I dag har vi varit på brukshundsklubben. Jag höll på att skrämma livet ur matte. Vi skulle apportera hade de fått för sig. Samtidigt som matte kastade en löjligt liten "träpinne" så såg jag i ögonvrån hur en annan husse kastade världens största "pinne" till sin Rottweiler. Vem vill ha en liten pinne när det finns stora??? Snabbare än blixten drog jag iväg mot den stora. För att skrämma iväg rottisen visade jag alla mina tänder när jag kom fram och nöp bocken mitt framför nosen på henne - dé ni. Matte var GAAAALEN. Skrek som om det skulle brinna någonstans - jag hade full kontroll på läget så jag passade på och visa Rottisen vem som är herre på täppan. När matte försvann in i skogen var jag inte så kaxig längre, man vet aldrig med henne - hon tappar bort sig ibland så det är bäst att ha koll på henne. Japp - jag visade i alla fall var skåpet ska stå och efter det fick jag ett jätte långt koppel......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0