Otäcka gubbar

I dag har jag träffat ett MONSTER. Han hade en stirrande blick, hatt, spinkiga armar och inga ben - fy vad otäck han var. Matte - hon är modig hon, gick emot honom med bestämda steg och sa att han inte alls var farlig. Hon gick ända fram och klappade honom på kinden. Matte sa att jag var en fegis och fegis vill man ju inte vara. Med raggen på ände och vilt frustande studsade jag fram mot gubben och gissa vad?? Han var inte alls farlig, stog bara där o blängde, rörde inte en min så det var bara att anfalla. Jag snodde näsan - gott.

Kommentarer
Postat av: Olle & Nilla

Morot?

Pappa Kalle bra på att döda snögubbar. Chili du får ta ett snack med farsan!

2010-03-03 @ 21:19:05
URL: http://www.nogg.se/kromfohrlander
Postat av: Anonym

Jag förstår dig fullständigt, är förmodligen samma dans, hopp, buffande på Chili som på Vilda. Men dom är otäcka!!!! och Vilda tycker också om såna näsor.

2010-03-04 @ 10:38:26
Postat av: Anonym

Jag förstår dig fullständigt, är förmodligen samma dans, hopp, buffande på Chili som på Vilda. Men dom är otäcka!!!! och Vilda tycker också om såna näsor.

2010-03-04 @ 10:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0